Още един мащабен обучителен проект за наш ключов клиент бе завършен успешно!
В рамките на вътрешно-фирмената обучителна инициатива „АКАДЕМИЯ ЗА РАЗВИТИЕ – нови управленски компетенции и екипна продуктивност“ бяха проведени общо 23 обучения за 384 служители, по 5 основни курса.
За всяка от групите на обучение беше самостотелно изследван ефекта от проведеното обучение на ниво „непосредствена удовлетвореност“ (по четиристепенната скала на Д. Къркпатрик). Използвана бе специално разработена от „АДЖЕНДА“ метрика, която бе въведена във Формуляр за обратна връзка, включващ 18 въпроса, с отговори по скàла. Резултатът: 82% оценка „ОТЛИЧЕН“ като цялостна оценка за проведените обучения! Изключително високо ниво на удовлетвореност, съпоставено дори и с други наши обучителни проекти!
ИЗВОД: Оценката на участниците силно се повлия от използваните методи на обучение. Колкото по-интерактивни и въвличащи са обучителните дейности като методология, толкова по-висока е удовлетвореността на служителите. Служителите също така силно оцениха приложимостта и релевантността към тяхната действителност на посланията в учебните курсове, включващи стилове на управление и подходи за въздействаща екипна комуникация и ефективна обратна връзка. Обученията, освен че изпълниха напълно набелязаните цели, имаха и силно мотивиращ характер за служителите, участващи в тях